niedziela, 25 sierpnia 2013

Kadłub

Rysunek kadłuba wykonałem za pomocą programu FreeShip. Daje on bardzo duże możliwości projektowe, niezwykłą precyzję oraz obraz 3D, który można obracać, przechylać i powiększać. Dzięki takiej funkcji kadłub "Korala" zobaczyłem najpierw na ekranie, później wydrukowałem jego rzuty.



Następnie przekroje przeniosłem na płytę pilśniową (pozyskaną ze starego tapczana) i zamontowałem na idealnie płaskiej desce montażowej (również z mebla do leżenia) za pomocą kleju BRAND CLEAR GLUE.


Taki widok napawa optymizmem, potwierdza założenia, które teraz można już dotknąć i spojrzeć na nie wraz ze słońcem. Widok z przodu ukazuje cały majestat bryły...


Teraz, przestrzeń miedzywręgową należy wypełnić jakimś materiałem, użyłem do tego celu piankę poliuretanową twardą (z odpadów budowlanych znalezionych w krzakach).


Po obcięciu nadmiaru i przeszlifowaniu powierzchni, ukazał się piękny zarys kadłuba. Uwielbiam patrzeć na takie dzieło, ono pokazuje efekt pracy.


Przycinając krawędź linii pokładu, bryła kadłuba nabiera lepszego wyrazu.


Zajęło mi to kilka dni i żadnych wydatków!
Teraz można się zastanowić nad tym, czym obłożyć powierzchnię, aby była gładka i błyszcząca...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz